Saturday, October 22, 2011

saya bosan awak takde :/

assalamualaikum, hye :>



hari ni duduk rumah aku meghadap komputer saja. tak tipu. sangat malas aku nak buat kerja dekat rumah ni. haha. anak dara pemalas! well, biasa la kan adab orang tengah 'bercuti' sakan dekat rumah sendiri ni -.- tapi yang paling tak suka. cerita yang tayang dekat tv semuanye cerita keling. err, yelaa. nih kan cuti deepavali o_o 


dapat online pun bosan juga.
orang yang kite tunggu tak online. arrrrrr, sedihhhh ;(
so, kite tweet tweet je la. hekhek ;)


kawan kawan aku semua mesti tengah study or buat something yang berfaedah. keluar dengan family ke :')  aku duduk rumah dengan mama dua orang. agak bosan. hm, takpe, abah keluar pergi kerja cari rezeki untuk kami sekeluarga. aku faham. 




i'll hug this bear when i miss him.
 encik gendut, awak pergi mana? saya tunggu awak :/

terima kasih